GROM GROUP bazując na doświadczeniach naszych Instruktorów zdobytych w trakcie służby w formacjach mundurowych oraz na wiedzy i doświadczeniu specjalistów cywilnych oferuje treningi praktycznych i sprawdzonych umiejętność komunikowania się i współpracy w zespole. Tego typu umiejętności to kluczowa kompetencja niezbędna do budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym na każdym poziomie. Ma wpływ na jakość relacji międzyludzkich, funkcjonowanie organizacji i skuteczność. Przekłada się bezpośrednio na wizerunek firmy, ilość finalizowanych kontraktów, wysokość negocjowanych marż i satysfakcję klienta. Dobra komunikacja to umiejętność kreatywnego radzenia sobie w kryzysie, szukania rozwiązań zamiast winnych i pozyskiwanie klientów.
Organizowane przez nas szkolenie opiera się na koncepcji dynamicznego warsztatu. Podczas zajęć poznasz techniki skutecznego i wolnego od emocji porozumiewania się z członkami swojego teamu. Nauczysz się skutecznie motywować ich i siebie do pożądanego działania. Będziesz miał okazję sprawdzić się w warunkach trudnych i nieoczekiwanych, poznać lepiej siebie i ludzi, z którymi pracujesz. Staniesz się ekspertem w dziedzinie zarządzania informacją w relacji niezależnie od pozycji i zajmowanego stanowiska.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia:
Uwaga: Szczegółowy zakres, przebieg, termin i miejsce szkolenia ustalane są każdorazowo z Klientem. Koszt szkolenia uzależniony jest od ilości uczestników i miejsca realizacji szkolenia oraz wymagań Klienta. Kontakt w sprawie oferty: od poniedziałku do piątku, godzina 9:00-16:00.
Dane kontaktowe:
e-mail: szkolenia@gromgroup.pl
tel. kom.: +48 504-189-199